El; Alltid på lyset!

         
Dagens bästa studentflak: El-programmets, helt klart!

Kom precis hem efter att ha varit ute och ränt hela kvällen. Först var jag hos en gammal kollega, drack saft och åt wienerbröd i solen på hans balkong. Efter det sprang jag in till stan och tittade på alla glada studenter tillsammans med Stina. Vi hamnade på Olearys tillslut med en varsin kall öl i handen. Det har verkligen varit en underbar dag om man ser till vädret. Sol och 27 grader i skuggan, kan inte bli bättre om man gillar sol och värme! Efter jobbet cyklade jag till mitt solställe och tillbringade ett par timmar där. Jag är verkligen nöjd med denna första vecka i Östersund. Saknar Uppsala och vännerna där, men stan står kvar till hösten då jag med all säkerhet åker ner igen.

Denna lilla, vanligtvis frusna sak, tyckte det var varmt ute nu när hon gick hem=sommar! Och inte är det mörkt ute heller. Ljust hela tiden nu fram till midsommar, underbart! Men trött är jag däremot och ska nog lägga mig. Imorrn ska jag vara hundvakt åt Mister. Måste orka busa med honom. Puss å kram å godnatt å sovgott å hejdå.

Ps: Stina, jag berättade för du vet vilka (dom bakom oss) om våra planer på lördag...Ds


Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi du är så söt! ;)

2008-06-06 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0