lycklig

Jag har suttit och tittat på fotbollsmatchen ikväll, ryssland-spanien. Och spanien vann med
3-0, jag är överlycklig! Jag skulle också göra lunchen till imorgon. Jag spillde ut halva paketet med cous cous på golvet. Då var jag inte fullt så lycklig. Men medan jag sopade miljontals med cous cous utspridda över hela köket hann mitt te få perfekt temperatur, så nu sitter jag och njuter av det och tänker på den kommande em-finalen, där jag förhoppningsvis får se fernando göra några fina mål!

Nej, om Vi skulle ta och krypa ner i sängen kanske?!




Kommentarer
Postat av: Cathrin

Vilka vi!?!?!?!?

2008-06-27 @ 18:56:09
Postat av: sandra

EXAKT! vilka vi?!!?!? :P

2008-06-27 @ 21:53:34
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag och Fernando...kanske

2008-06-29 @ 16:12:08
Postat av: Cathrin

Jag är inte säker på att du övertygade mig om att det var Fernando du syftade på... Förväntar mig ett lite mer övertygande svar...

2008-06-29 @ 21:39:06
Postat av: sandra

Nä jag är inte heller helt övertygad.. seså, erkänn nu!

2008-06-30 @ 14:41:12
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0