Det blev bra tillslut...

Jag fick onda blickar från mina vänner bredvid mig i soffan då jag jublade när Spanien gjorde sitt andra och avgörande mål mot Sverige igår. Johan trodde 2-1 till Sverige. Nej nej sa jag, det blir 2-1 till Spanien! Där blev jag femtio spänn rikare, klart jag blev glad! Har också hittat en ny Fernando som jag blivit lite förtjust i. Det spelar ingen roll om dom spelar fotboll eller kör formel 1, bara dom heter Fernando och kommer från Spanien...


Fernando Torres gjorde 1-0 mot Sverige!

Efter pizza, öl och fotboll med Johan och Stina här blev det Marite för Stina och mig. Det blev en kanonkväll med mycket dans och skratt och mycket folk man kände, bl.a. brorsan, en del gamla klasskompisar och en hel hög med folk från Lit. Höjdpunkten under kvällen var nog ändå när grabbarna på dansgolvet tog av sig tröjorna...Det var längesedan jag hade så kul! Det upptäckte jag när jag trött och sliten gick hem idag.
Nu ska det sovas. Goodnight!


Kommentarer
Postat av: sandra

ja jenny du är något av en förädare om du jublar över sånt, själv höll jag på att gå i bitar! :P

2008-06-16 @ 15:30:33
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja du...lite arg blev man ju på dig... Men det löste sig ju och skitkul hade vi ju!! :) Hahaha :)

2008-06-16 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0