Då vill jag ha vår, tack!

Tillbaka i Uppsala. Påsken är slut, och i och med det räknar jag med att vintern nu ska inse att det är dags att ge sig av, och släppa fram våren istället! Tog med mig det mesta av mina vintrerkläder upp till Östersund för att lämna kvar de där. Istället tog jag med mig mina vårskor ner ikväll. Men när jag anländer till den stora staden möts jag av ett vitt landskap och minusgrader! Och i Gävle hade någon fortfarande sin adventsljusstake kvar i fönstret. Tänd dessutom! Nu ska jag lägga mig, och imorgon när jag vaknar hoppas jag att jag möts av solsken, knoppande björkar och fnittrande fåglar! godnatt uppsala


Kommentarer
Postat av: Maria

Va fan var det för typ som hade adventstaken kvar. Och tänd dessutom!!! Ingen vettig människa misstänker jag. Det är skönt att ha dig tillbaka i Uppsala! "Välkommen hit! Välkommen hem!"

2008-03-25 @ 12:03:59
URL: http://miainreder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0