I min underställströja jag trivas allra bäst.

Ännu en vecka till ända. Det har vart en riktig slö-vecka, en korridorstäd-vecka, en trött-vecka, en till större delen finväders-vecka. Men jag har under den gågna veckan samlat på mig ny energi, som ligger lagrad i kroppen och bara väntar på att få komma ut och göra en massa nytta. Jag har vart duktig och tagit min del av ansvaret när det gäller att städa korridoren. Jag sanerade våran mikro i måndags, så nu behöver ingen längre vara rädd att fasttorkat mat-sprätt-äckel ska ramla ner i ens mat när man mikrar den. Och jobb-veckan rullade på fint, speciellt när jag fick köra den nyaste bilen ni bara kan föreställa er! Fast också den fulaste. Jag har fått den stora äran att ta hand om en av firmans två nya "Skoda Roomster", som har både cd-spelare och rumpvärmare! När fredagen kom, och gick, trodde jag att jag skulle få en skön hemmakväll och bara slappa och äta kolabönor, men det blev precis tvärtom! Jag hamnade på Värmlands, där det blev middag, ett par öl och djupa samtal med grannen. Så trots tröttheten hade jag mycket trevligt, och sova fick jag göra under lördagen. Idag har jag bara lullat på här på mina 19 kvadrat i min underställströja, som räddar mig från förfrysning i detta kylrum. Det var guld att jag hittade den häromdagen! Den är ju så grön och skööön!

                           

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag önskar att jag också hade en sån grön och skön tröja! :)

2008-03-10 @ 04:47:58
URL: http://miainreder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0