varför ska alla som heter Simon vara så himla bra för?!

Den här grabben gör mig glad just nu. Han sägs vara Danmarks svar på Måns Zelmerlöv och går på replay i min dator. Fick upp ögonen för honom i gårdagens semifinal inför Eurovission Songcontest. Det är verkligen drag i karln, så jag kommer nog smygrösta på han imorgon i finalen! Så vinner han, och ni inte skulle gilla det, får ni skylla på mig.

Simon Mathew kan sjunga han. (sen ser han ju rätt bra ut också...)

Annars e de lugna bullar nu. Dagarna går lättare och lättare och jag börjar se fram emot att få komma upp till ljuva jamtland över sommaren. Ja om en vecka bär det av! Annars har jag bara vart hemma och haft en myskväll för mig själv med tända ljus och god mat. Hade tänkt lyxa till med lite hemma-spa också, men blev uppehållen vid msn av en trevlig prick istället. Försöker verkligen bara göra saker som gör mig glad just nu! Och det funkar, man mår bättre och tänker mindra av det. Imorgon ska jag träffa en klasskompis från gymnasietiden. Ska gå på nationen och fika och skvallra lite. Himla trevligt ska det bli! Sen på kvällen blir det vin och schlager med Emma och Mia. Så så är det. Detta kommer bli en väldigt trevlig helg tror jag!
Blöta pussar

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig helg :)

2008-05-24 @ 00:18:07
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: lovisa

han är såå snygg!
:)

2008-05-24 @ 00:18:49
URL: http://lovisamelin.blogg.se
Postat av: johannah

åh, ska kika in på youtube & lyssna. missade igår!

2008-05-24 @ 00:36:09
URL: http://johannahthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0