Eller hur det inte skulle va...

Sommarvädret fortsätter. Det är varmt på morgnarna, underbart! Det går inte ens gå ut och svalka sig på rasterna för det är ju varmt ute! Idag såg man löven på björkarna också.

                               

Fick veta en mindre rolig sak idag så jag säger det snabbt så kan jag skriva mer roliga saker sen. En av mina nya kollegor blev knivhuggen här i stan i helgen. I halsen tydligen. Några millimeter från att inte klara sig. Men det gjorde han. Två personer är anhållna för mordförsök. Ruskigt. Sånt händer ju inte dom man känner. Eller?

Lite roligare tyckte jag däremot det var att inte hoppa av vid Ica Väst och köpa mina bananer idag utan slängde i mig lite mat efter jobbet, tog bussen in till stan och promenerade genom grönskande Uppsala med Mia till Willys istället. Handlade, promenerade tillbaka och tog bussen hem igen. Det blir lite roligare att handla sina bananer så. Och apropå bananer så tycker jag att Jan ska skärpa sig och sluta va så snäll.

Valborg på torsdag. Jag är ledig och har beställt sol. Sarah kommer på onsdag kväll, Elsa på torsdag. Jag är glad!
 xoxo




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0