Det finns alltid tillfällen för att äta tårta!

Jag tror jag håller på att bli bortskämd. Alla som känner mig bra vet att allt som stavas tårta gör mig glad. Förra veckan fick jag smörgåstårta levererat hem till mig TVÅ gånger! Bara det säger ju en del. Och sen var det tårtkalas hos farfar i måndags och igår var jag på tjugofemårskalas med en stor hallontårta på bordet. Tur att jag inte har anlag att lägga på mig. Det ända som möjligen skulle kunna mätas med tårta är Hero. Han dök också upp på kalaset igår, det var en glad överraskning. Han kom på hojen, den som jag ska få åka på. Lika söt som hallontårtan var han om inte sötare. Mums! Jag kanske inte får mer tårta denna veckan men jag kommer få träffa Hero imorrn så det gör inget. Man kan inte få allt gott på en gång. Jag får nöja mig med det. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0