Friday night and I just want to sleep...

Har skjutsat hem mormor, ätit blåbärsbulle och fått en burk äkta polkagrisar från Gränna. Jag är mycket nöjd med denna regniga fredag trots att det varit en seg dag och jag är trött som en gnu. Jag och Hero tog en kvällspromenad igår och det är forfarande varmt i luften på kvällarna. Hoppas det håller i sig. Beroende på väder och ork kanske det blir en sväng til kantarellskogen imorrn, men det beror som sagt på om jag orkar öppna ögonen då de andra tänker åka. Funderar på att bo i sommarstugan imorgon natt om någon har lust att följa med. Bror och hunden kanske vill. Lite läskigt nu när det blir mörkt så tidigt tycker jag, det kan ju smyga björnar eller nån Bengan runt knuten. Mina ögon vill bara blunda nu. Det blir ensamt inatt. Goodnight xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0