Disken får vänta.

Javisst, jag hade ju planerat denna eftermiddag och kväll så bra tyckte jag. Först göra staden med Johan och Elsa. Kan ju inte ta så lång tid tänkte jag. Var hemma fem timmar senare. Vilade lite och tänkte att jag skulle ha hela kvällen på mig att dona inför nyår. Hela köket som ska diskas, sätta mig och sy ihop nyårsstassen, plocka och greja. Sen lyckades Johan övertala mig att det är roligare med film, så nyss hemkommen från han sitter jag nu här halv tre på natten med allt to do kvar. Även fast jag satt två tredjedelar av de inte riktigt så kvällsvänliga filmerna gömd bakom en hög med kuddar, så kan jag inte annat säga än att det blev en trevlig kväll. Men nu ska det sovas för i morrn har jag det jag gör. Och så ska jag träffa Kina-Annelie och vår vän GeeLee som hon drog med sig hit över jullovet. Spännande ska det bli.
Goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0