Flogsta is the shit

Än en gång är jag tillbaka i Flogsta. Denna gången ser jag bara höghusen om jag blickar ut från vardagsrumsfönstret och jag slipper bo i dom. Nu bor jag i låghusen. Det är finare att bo i låghusen, det säger alla. Jag ser snö också när jag tittar ut. Det snöar här som aldrig förr och det är så vitt och fint. Dock inte metervis med snö som i Östersund. Jag tror det kommer bli bra att bo här. Agnes är en trevlig tjej och lägenheten är fin. Jag har fått ett fint rum på tolv kvadrat med himmelsblå tapeter. Lite möbler nu bara så blir det nog bra! Idag ska jag in till stan och köpa mig ett busskort så jag kan åka bäst jag vill sen fram och tillbaka mellan stan och Flogsta. Det kommer bli en bra investering då jag kommer behöva pendla med bussar till jobbet och hem också. Imorrn börjar jag på nya jobbet. Är lite spänd, men mest les över att jag måste kliva upp så hiskeligt tidigt! Halv sju ska jag vara där! HALV SJU! Leta ut kläder tydligen. Annars kommer jag nog börja sju. Det blir nog bra det med, som allt annat.

Igår kväll satt jag med CaraMia och tittade på melodipestivalen. Jag måste säga att i år är hela spektaklet en stor besvikelse! Det är roligt att titta på bidragen men allt som är däremellan som programledare och något som de kallar underhållning och skämt som inte ens är roliga, det är bara skit! Nej, nästa år hoppas jag på en bättre programledare åtminstone. Ställ mig där på scenen istället så ska jag minsann styra upp det hela! Fast jag bryr mig inte så mycket egentligen, för nu har jag åtminstone trevligt sällskap om lördagskvällarna i form av en Mia. xoxo

Kommentarer
Postat av: CaraMia

Underbara Stinget! Det är så fantastiskt att du nu finns bara ett stenkast ifrån mig. Vilka underbara kvällar vi kommer att få nu framöver! Love ya!!!!

2009-02-22 @ 15:02:40
URL: http://miainreder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0