Istider

Nu får det vara nog med minusgrader! Det är så kallt nu så när jag promenerar till och från jobbet så blir ögonfransarna  vita av frost och det bildas istappar från nästippen. Idag var jag dessutom ute och körde med Biogasen igen. Den gillar verkligen inte minusgrader. Dagens misstag var när vi skulle ut från en smal parkering där det lutar, och jag ville upp men bilen ville ner. Då gled vi in i en snödriva och tog oss ingenstans. Men det finns faktiskt snälla människor. Det kom en som hade ett rep och han var så snäll och drog upp oss. Fast det e klart, ville han ta sig ut från parkeringen hade han inget val för vi blockerade hela utfarten. En annan sak som jag inte gillar är att ingen skottar bort de stora snövallarna som skymmer sikten vid utfarterna här i stan! De är högre än bilarna nu så man ser ingenting på grund av dom. Inte bra.

Nu har jag hittat en lägenhet i Uppsala som jag kommer dela med en annan tjej. Jag flyttar om en vecka.

sleep tight xx

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Jaha, så du ränner hela tiden! Hinner vi ses något innan du smiter den här gången?

2009-02-12 @ 07:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0