Melodipestivalen

När helgen kommer förstår jag varför jag inte ska vara här. De få dagar då man är ledig och ska hitta på roliga saker med sina vänner blir till ensamma kvällar med dessa återkommande fredag-och lördagsunderhållningsprogram som sänds för hundratolfte säsongen i rad. Ikväll kommer jag dock sitta framför en öppen eld och mysa med Mister och titta på programmet med flest omröstningar i tvhistorien. Lite bättre än att krama kuddarna i min soffa. Fast jag hade mycket hellre suttit med CaraMia och ett gäng lastare på Vretgränd, utan melodipestival. Den klarar jag mig utan fram till finalen. Den vill jag gärna se. Men nästa vecka CaraMia, nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: CaraMia

Åh, vad jag längtar tills du kommer ner!!!

2009-02-15 @ 14:05:10
URL: http://miainreder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0