Popcorn

Det är en sådan där typisk fredagskväll. Jag ligger i soffan och tittar på Let´s Dance och önskar nog att jag hade haft sällskap framför teven. Men är man själv så är man och då får man göra det bästa av situationen. Jag har tänt lite ljus och tittar ut på snön som faller här på Frösön och tänker på de stackarna som kommer få vara ute i helgen och skotta så att vi andra ska kunna ta oss fram på vintervägarna. I reklampauserna har jag legat och drömt om sydligare breddgrader och funderat över när jag ska packa mig iväg. Imorgon kanske? Eller nja, väntar lite till. Men två veckor, högst. Det är nog kvällar som denna som jag faktiskt önskar att jag var där. Jag har blivit erbjuden både myskväll och partykväll där nere men är på fel ställe för att kunna vara med. Typiskt, eller hur?!

Jag var och tog min sista vaccinationsspruta för Hepatit idag. Bra investering sa läkaren och jovisst. Men jag blir lite less att det ska kosta så himla mycket. Nu måste jag ju ut och resa mer så jag känner att det var värt pengarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0