Varför inte göra saker på ett litet annorlunda sätt? Det blir ju så mycket roligare då!

Idag har jag kört på en gång/cykelbana. Jajjemen! Hur långt som hellst körde jag! Jag tyckte mest det var smalt och krångligt att ta sig fram på vad jag trodde var en gata och kände nog att det var lite pinsamt när jag kom på var jag befann mig. Fick iaf min kollega att nästan kissa på sig av skratt, och alla vet ju att det är bra att skratta. Det mår man bra av! Jag skyller på att allt ser likadant ut när det är snö överallt. Sen gick jag och fikade med Stina. Det hör också till ovanligheterna men var mycket trevligt! Synd bara att favvofiket har ändrat öppetiderna och stänger redan vid två. Vad för fik stänger klockan två egentligen? Nu sitter jag och sörplar på lite glögg som inte blev uppdrucken i jul. Att det är februari spelar ingen roll tycker jag. Mer glögg till folket!



Någon som vill hyra en fin, möblerad etta på Frösön några månader framöver?


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej!

Hahaha, du är rolig du, och ja, man mår bra av att skratta :) Ja det var mycket trevligt med en fika, det får vi göra om ofta tycker jag :) Märkligt dock det där med öppettiderna... Vi hörs väl närmare helgen!? Kramis

2009-02-10 @ 08:30:11
Postat av: Farbror Björn

Hade du GPS när du körde?

Folk litar enligt en undersökning hellre på gps;en, än verkligheten.

Enligt samma undersökning, var det en som körde 11 km på en skoterled.

2009-02-10 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0