En fyra för en

Sällan har jag haft så här många kvadrat för mig själv. Nä jag tror aldrig jag har haft det faktiskt! Agnes drog i lördags. Lämnade mig själv här på Flogstavägen. Hon kommer tillbaka på fredag med flyttbil för att hämta möbler och flyttkartonger. Känns det tomt och ensamt nu så är det nog inget motför vad det kommer kännas när hon hämtat sina saker! Då kommer det eka bara jag andas. Självklart är det skönt att inte behöva ta hänsyn till någon utan kunna vara och göra precis som jag vill hemma, men att inte ha någon omkring sig att prata med när man känner för det känns väldigt märkligt. Alla bara drar. Snart drar jag också.

Jag ligger i sängen, lyssnar på musik och eldar min rökelse precis som på Kinatiden. Jag tror jag längtar bort igen. Långt långt bort. Så långt som till ett annat land. Funderar om det är vad jag vill göra i höst... xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0