If I could turn back time...

...till förra tisdagen då Micke och co fick in mig med falskleg på nation, då vi dansade hela natten och drack spanska drycker tills klockan blev stängningsdags! Och när vi sen köpte kebaben som försvann på en cykel i fjärran, hur den sedan kom tillbaka till oss och vi satt uppe tills solen klev upp. Eller till förra onsdagen när vi stod på busshållplatsen och sedan spola allt bakåt därifrån. Kunde jag så skulle jag göra det.

Kunde jag vrida tillbaka tiden så skulle jag antagligen missa allt roligt som kommer. Allt det oplanerade, spontana, sommarhittepåsakerna. Alla drömmar som jag vill förverkliga. Alla nya människor jag kommer möta. Den oförutsägbara hösten, var och en för sig eller tillsammans. Resor, utmaningar...
Så titta inte tillbaka, stanna inte tiden. Se framåt! Låter så enkelt. xxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0