Nu e jag less för tionde dagen i rad.

Inget jobb, fortfarande. Jag tycker jag kan få jobba de få dagar jag har kvar nere i Uppsis och att cheferna ska sluta resonera som att det inte är nån mening för mig att jobba, för jag ska "ju ändå flytta snart!" Ja och? JAG BEHÖVER FORTFARANDE PENGAR! Istället sitter jag hemma och äter cornichoner och vaniljyoghurt och väntar på bättre tider.

Nästa helg åker jag upp till vad min omgivning kallar "verkligheten". Blir arg. Min verklighet är väl ändå där jag befinner mig för tillfället? Om det nu finns någon verklighet. Jag kommer iaf bo på Frösön igen om någon vill komma och hälsa på (det får ni gärna göra :) ) Har jag tur kanske jag får finbesök som skjutsar upp mig och packningen. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0