Förtvivlad

Ibland kan små saker vända totalt upp å ner på ens dag, som att mina Kina-pinnar åkte ner och fastnade bakom elementet så jag inte kunde äta mina Shanghai-nudlar på ett vettigt sätt! Fråga mig inte hur jag fick ner dom där men jag har fortfarande inte fått fram dom och jag börjar bli väldigt less. Försökte skruva loss plattan under för att de skulle ramla ner men den ville inte lossna. Sen kan man ha större bekymmer än så. Som sitter fast och inte ens lossnar om man så slår på det med en slägga! Tillslut orkar man inte bry sig och låter det sitta där. Men man kommer ändå inte undan det då man ser det varje dag trots att man försöker att inte se det. Irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0