Two weeks in the big city, and Jenny still likes to be here.

Tänkte på det ikväll när jag satt på bussen hem från Mia och hade en god vän från Östersund i luren. Han sa att det märks att jag trivs så bra här nere. Och ja, så är det nog! Bara tanken på hur jag fortfarande hade suttit i Östersund ger mig rysningar! Jag var hos Mia ikväll för att titta lite på tv, några bra program som sänds på kanaler som vi inte har här i Flogsta. Tittade på det nya programmet "Stockholm-Arlanda" som sänds på trean nu. Handlar om livet på flygplatsen, om de som jobbar där och hur det funkar. Både jag och Mia kände dunsen i kroppen när vi fick se ett flygplan landa och jag känner att jag måste ut och resa snart igen!

Imorrn är det inflyttningsfest på Flogstavägen. Några vänner till mig och Agnes kommer hit. Några som jag inte träffat sen Yran i somras. Och på lördag ska jag på dubbelt födelsedagskalas på Vretgränd! Kalas kalas, mycket kalas! Men det tycker vi om. Nu ska hon sova för hon måste kliva upp vid halv sex och åka till jobbet.
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0