Man ska inte vara ute och gå mitt i natten om man ska upp och jobba!

Säg åt mig! Men det var stjärnklart och vackert. Lite kyligt men ändå varmt. Nu blir det inga nattliga promenader på en vecka åtminstone.

Helgen var galen. Jag och min kollega Lina umgicks i fredags kväll. Kvällen blev till natt och vi missade sista bussen till stan, så vi gick. Hamnade i Mias lägenhet till slut där jag bodde under helgen för att vara vara kattvakt åt Hulda och Tapas. Vid halv fyra på morgonen kom Big Mike och gjorde oss sällskap och vi satt och pratade och skrattade hela morgonen! Lina tog första morgonbussen hem vid halv sju. Lååång sovmorgon och sen blev det promenad till Dragon Palace med M där vi åt lunch, en titt på Samba-tåget som gick genom stan och sen somnade jag i soffan. Schlagerkväll för mig själv, en röst på Alexander och lycka när han vann!

Söndag, sol, slappade på balkongen. Väntade in vännerna som kom hem från Barcelona och fick sedan skjuts hem. Och sedan var det den där nattliga promenaden...

Måndag. Helt slut.
xxxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0