I got a feeling...

Och den säger att detta kommer bli bra.

Hero is gone. Jag kände mig först lite död men inser att livet är till för att levas och inte för att gräva ner sig under marken. Denna gången ska jag klara det. Vi kommer båda gå ur det här starkare och mötas igen. Två månader går fort. Säger dom. Jag ska fördriva tiden på att drömma, och att förverkliga dom. En dag i taget. Sen är vi två igen. xx




                       hhhhh                  hhhhh
                   hhhhhhhh             hhhhhhhh 
                 hhhhhhhhhh        hhhhhhhhhh
                hhhhhhhhhhhh   hhhhhhhhhhhh
               hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
                hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
                 hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
                  hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
                    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
                      hhhhhhhhhhhhhhhhhh
                       hhhhhhhhhhhhhhhh
                         hhhhhhhhhhhhhh
                           hhhhhhhhhhh
                             hhhhhhhhh
                               hhhhhh
                                 hhh
                                   h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0