Nervous like shit.

Det är inte en så stor sak egentligen. Men för mig är det stort, för jag är inte riktigt van vid sådana här saker. I morgon kväll ska ett av lagen som sprang St Olovsloppet ha fest för de som var med, och min hurtige Hero som sprang för dom är ditbjuden. Jag har precis blivit medbjuden som bordsdam. Eller "respektive" om man ska vara noga. Ja för så stod det i inbjudan. Så jag kan gärna åka med som "respektive", det låter väldigt fint. Men det gör mig nervös!

Hur beter man sig som bordsdam? Träffa helt okända människor som kommer anta att jag är mer än bara Heros vän. Det ligger ju iofs en liten sanning i det. Men ändå! Jag är som sagt inte van vid sådana situationer. Kommer jag passa in? Jag är ganska säker på att Hero kommer få mig att passa in, och jag hoppas det är fler lättsamma människor med på denna tillställning. För jag har inte särskilt bra bordsskick och den här vuxen-par-fest-grejen gör mig lite skakis. Fast det är väl lika bra att jag börjar öva kanske. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0