Nytta och nöje.

Jag håller på att frosta ur frysen. Det är lika mycket vinter där inne som det är utanför fönstret så jag tyckte det var dags att göra plats för maten. Det är roligt att städa ibland för man kan hitta så mycket spännande saker. Som grytbitar utgågna för fyra år sedan. Dom får gå ut till soprummet nu.

Det har varit en lättsam dag idag. Jag blev ganska peppad efter ett samtal i förmiddags. Det var från gratistidningen dom ringde, och de ville publicera mitt bidrag till en tävling som jag skickat in till, där man skulle skriva en reseberättelse. Den går i tryck i morgon så i helgen är den ute i brevlådorna. Håll koll! Som pappa sa när han läste det innan inskick, "Där fick man veta en del man inte visste innan..." Jag skrev om när jag hade lite trubbel i Peking. Jag är toppenglad för det här är ännu ett steg i rätt riktining. Som jag sagt förut, är det verkligen meningen att man ska göra något så går det lätt!
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0