Temeldagen

Fettisdag. I mitt fall har det varit en matdag och en hemgjorda semlordag. Mat och godsaker i överflöd. En middagsgäst hade jag också i form av en Randström. Mycket trevligt och mycket gott. Jag hade tillagat det jag kan allra bäst, en ost och broccolipaj. Jag gjorde semlor till efterrätt och dom var grymma fick jag höra. Jag var mest nöjd över att få någon att äta med. Det börjar bli lite tradigt att sitta själv var eviga kväll stirrandes in i teven med någon hastigt ihoplagad och kärlekslös middag. Det är precis så tråkigt som det låter. Men inatt lägger jag mig mätt och nöjd och glad över hur bra dagen har varit. Mer sådant, tack.
xx

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0