Thats what friends are for.

I utbyte mot äppelkaka fick jag ikväll personlig leverans av stadens största gratistidning. Reklamutdelaren  tycker tydligen det är för jobbigt att gå en trappa ner och stoppa den i min brevlåda eftersom jag nu mera aldrig får den. Vilken tur då att jag känner bossen på tidningen. Dessutom fick jag nu en kram på köpet. Det är väldigt bra med kontakter inom tidningsvärlden har jag kommit på. Jag har börjar få en del som kan vara användbara i framtiden då jag nu på allvar har börjat ta tag i mitt skrivintresse. Hoppas det blir en kinaresa i vår, då har jag ju något att skriva om också. Det är märkligt hur lätt allt ordnar sig då det är tänkt att göra det. Och kakan blev jättegod.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0