Det är vår nu!

För det har jag bestämt. Jag har slängt in vinterskorna i garderoben och tänker att där får de stanna nu. Kommer det mera snö stänger jag in mig tills den har försvunnit igen. Solen har lyst på mitt ansikte flera dagar och det är så skönt att känna riktig värme igen. Jag ser fram emot att åka söderut i slutet av kommande vecka och se hur långt kommen våren är där. Jag ska på den efterlängtade reseskrivarkursen i Sthlm i helgen och ska bo i Uppsala några dagar. Och sen när jag kommer hem är det nästan maj. Våren är välkommen, hela jag har längtat efter den. I morgon är jag ledig och det ska bli ännu en dag med solväder. Det passar mig alldeles perfekt.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0