Intensiv dag

Jag är alldeles matt. Det är farligt att börja jobba efter att ha varit ledig i fyra dagar. Jag har ju fortfarande knappt piggnat till sen i söndags. Det är väl inte så synd om mig egentligen för jag jobbade bara tre timmar idag. Sen har jag mest njutit av solen. Jag träffade först kompis nr 1 och vi strosade lite på stan och åt sedan en god lunch nere i badhusparken. Sen träffade jag kompis nr 2 och vi strosade också på stan och gick sedan och tog en kaffe. Sen åkte jag hem och träffade kompis nr 3 och vi var ute i den fina vårkvällen och promenerade en timme. Nu sitter jag här och håller på att somna. Men jag är glad, för ljudet i min dator som så mystiskt "försvann" efter nyår då någon ramlade över min dator har nu efter festen i söndags kommit tillbaka. Så antingen blev min stackars dator alldeles chockad och stum pga allt ståhej på nyår eller så var det någon med magiska händer som var här i söndags. Det kommer vi nog aldrig få veta.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0