Long time no writing

Tänka sig, lilla jag sitter och försöker skapa mig en portfolio. Igår, ja just igår, tog jag tag i mitt fantastiska liv och mailade dom där mailen som suttit så långt inne att få iväg. Jag tog mig i kragen och skrev till några av vår vackra stads tidningar och berättade om mitt stora intresse, dröm och passion, att få skriva. Och kanske, kanske att de har något litet uppdrag till mig, frågade jag? En sak är säker. Dom är duktiga på att svara! Den ena skulle höra av sig efter det senaste nummret är tryckt. En annan skulle ha mig i åtanke för kultursidorna som behöver lite förstärkning då och då, och en tredje vill att jag ska skicka in exempel på texter som jag skrivit. Ja säg det som inte ordnar sig om det är meningen att man ska göra nåt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0