Livet som sig själv med sig själv.

Många är de dagar då jag trivs mindre bra med att vara ensam men idag har jag haft det riktigt trivsamt. Jag har varit ständigt trött ett par veckor igen, precis som det brukar vara under de perioder då jag har en enrgitjuv i min närhet, och jag vet inte vem eller vad som tar min energi denna gång. Därför har det den senaste tiden inte hänt så mycket efter jobbet då jag bara varit hemma. Efter att jag vilat i eftermiddags gick det av bara farten och jag har både lagat mat med mig själv och bakat. Jag planterade även ut mina små vänner krasseblommorna som jag så omsorgsfullt planterade för ett tag sedan. Jag kom precis in från en promenad nu och det är faktiskt väldigt skönt att gå omkring för sig själv, ensam ute sent på kvällen och bara höra ljudet från sina egna skor. Inte behöva prata med någon och inte behöva lyssna på någon utan bara slåss med sina egna tankar i sitt trötta huvud. Det doftade av hägg också, detta är den bästa årstiden. Nu ska jag titta på min favouritserie och äta mina underbart goda och misslyckade kakor innan jag lägger mig. Ta vara på den tid ni har med er själva, det är fantastiskt skönt ibland.
xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0