Är det ok att gå ner i långkalsongerna till pizzerian?

Jag tog mig friheten att göra det ikväll. Är trött, hängig och less och då finns det aldrig något som är så skönt som att känna sig bra och bekväm precis som man är. Även om det innebär att jag går ut i mina tights a lá norrland. Förövrigt tycker jag att jag har den trevligaste och snabbaste pizzerian i stan som granne. Ser aldrig några andra kunder när jag är där, men de klarar sig säkert fint. Jag får alltid ett leende och trevligt bemötande. Då är det klart att man går tillbaka. Kanske ler de för att jag ser ut som jag gör, att jag går dit så som jag aldrig skulle våga gå ner på affären. Det är en underbar känsla.
xx


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Klart att man kan gå ner i långkalsonger - så länge dom inte är så slitna att det ser ut som att man har skitit på sig eller att det är stora hål i dom! ;P Jag går ofta omkring i mjukisbyxor som envisas med att se ut som pyjamasbyxor! Men hittills har jag inte vågat mig på att jobba i dom! :P

2010-04-01 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0