Motvind på medvinden

Min kropp säger mig att jag kommer sova gott inatt. Hela dagen har varit fylld av aktiviteter. Jag och Elsa kämpade oss först fram en komma två mil på skrillorna. Det blåste lite mer än vad som var roligt så det var lite tungåkt, och isen var inte den bästa. Men tekniken satt lite bättre än förra veckan och solsken hade vi hela dagen. Och sen hade vi after-skridsko hemma hos mig med tårta och bullar och varm choklad. Det hade vi verkligen fötjänat. Nu ikväll sprang jag till mitt första Yogapass, sen som vanligt. Det här har jag drömt om i flera år, har väl känt att det kanske är roligare att träna med andra än själv hemma. Dessutom lär man sig på ett annat sätt med en bra lärare. Så måndagar kommer bli min alldeles egna Yogadag. Det var jätteroligt!

Just nu sitter jag och tittar tröttsamt in mot köket. Jag rymde från all disk i lördags och nu står den där intorkad och härlig. Jag har kommit fram till att två hungriga skidåkare gör av med mer glas och porslin på kortare tid än vad tre hungriga tjejer gör.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0